דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקס בהזמנה? 

מאת    [ 30/01/2011 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 3499 פעמים ]

מן הסתם המונח סקס בהזמנה זר לך שכן את לא עוסקת בזנות. אז מה זה בדיוק "סקס בהזמנה?" ? זה סקס עם מטרה אחת ויחידה ? לעשות תינוק! אם את לא מנסה להיכנס להריון, את לא מבינה במה מדובר. אבל אם את מנסה להיכנס להריון וזה לוקח קצת יותר זמן ממה שתיכננתם. את בטח יודעת למה אנחנו מתכוונים ב "סקס בהזמנה".

בנסיבות רגילות, סקס הוא תוצר טבעי של פיתוי בין בני זוג, תוצאה של ארוחת ערב רומנטית, שיחה עמוקה, ליטופים או מסג' הדדי. אצל נשים הסקס משלב חוייה פיזית ונפשית עם בן הזוג.

"סקס בהזמנה" זה חיה אחרת לגמרי. האשה המפתה והסקסית שבך נעלמת ומגיעה אשה חדשה שמודיעה "הגיע הזמן" כמשחק מקדים לסקס בימי הביוץ. סקס בזמן ביוץ הופך לפעולה פיזית ואף טכנית. את אפילו מוצאת את עצמך מזרזת את בעלך לעבור כבר למנה העיקרית ולוותר על המנה המקדימה? בהתחלה בעלך אולי יתלהב מהאשה החדשה שבך שלא מעונינת בשום הקדמות ורק רוצה סקס כאן ועכשיו. אבל מהר מאד גם הוא שבעבר תמיד היה במצב רוח לסקס, יתחיל לגלות סימני שחיקה כשתודיעי לו ששוב "הגיע הביוץ". עכשיו הוא יותר רגיש ממך ואת זו שדורשת סקס רק בשביל סקס. אם לא תדברו על מה שהתהליך הזה עושה לשניכם, תמצאו את עצמכם במיטה אחת ולא ממש נהנים ממה שקורה שם.

אז לפני שאת משתמשת שוב במחשבון ביוץ לאיתור הביוץ הקרוב, קראי הלאה וקבלי טיפים להתמודדות טובה עם "סקס בהזמנה":

1. נסי להיות מודעת למה שעובר עלייך. מה מלחיץ אותך? האם הפחד שלעולם זה לא יקרה? התקוה שהחודש זה יקרה? הלחץ מהידיעה שהיום זה יום הביוץ? דברי על מה שאת מרגישה עם בעלך והמתח ביניכם ירגע מעט.

2. קבעו יום בשבוע בו אתם מדברים על כל מה שקשור לכניסה להריון, הרי כל אחד מכם מרגיש אחרת, את חושבת שהוא לא מתעניין במאמצים ההרואיים שלך להיכנס להריון והוא חושב שאת מדברת רק על זה כל הזמן. קבעו ערב אחד בשבוע בו אתם מדברים על כל עניני ההריון. אבל אל תשכחי שיש לך חיים שלמים מעבר, יום אחר בשבוע הקדישו רק לעצמכם ודברו רק על דברים אחרים שמענינים אתכם שאינם קשורים לביוץ, הריון או תינוקות. זה יעזור לכם להתחבר מחדש כזוג ויזכיר לך למה את רוצה בכלל לעשות עם האיש הזה תינוק.

3. פנו מקום לרומנטיקה ? נכון שבזמן ביוץ, אין ממש ראש לרומנטיקה, אבל כמה זה קשה לשמוע מוזיקה נעימה או להדליק כמה נרות? מחוות רומנטיות קטנות שעשויות לעשות הבדל גדול.

4. פנקי את עצמך ? בואי נודה באמת ? לעקוב אחרי הביוץ כל חודש זה מתסכל, "סקס בהזמנה" זה דבר מתסכל, כל תהליך הכניסה להריון הוא מתסכל במצב הזה. נסי לפנק את עצמך במהלך תקופת הביוץ, לכי לסרט בנות עם חברה, תקבעי תור למסג', תעשי מניקור. עשי כל מה שמאפשר לך להרגע ולהרגיש טוב יותר עם עצמך.

5. תהיי נעימה לבעלך ? בין אם הוא מראה זאת או לא, ככל שיעבור זמן ולא תיכנסי להריון, בעלך יהיה יותר ויותר לחוץ במהלך ימי הביוץ. במקום לנבוח עליו פקודות, נסי להיות נעימה יותר, שלחי לו מייל מזמין לפגישה לילית, השאירי לו פתק עם שוקולד שמתאר איזה אבא נהדר הוא יהיה. לפני שתשימי לב בעלך גם יביא לך פרחים כדי לחגוג יחד את תקופת הביוץ.

הלחץ של "סקס בהזמנה" לא יחלוף עד שלא תיראי שני פסים ורודים על מקלון בדיקת הריון. ומכיון שסקס הוא חלק ניכר מהמשוואה של כניסה להריון, נסי להנות מהתהליך מבלי לאבד את הפוקוס על המטרה ? לעשות תינוק!

כל הזכויות שמורות © מחשבון ביוץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב